Het jaar 2020 kon bijna niet beter beginnen voor clublid Maikel Schennink. Op het nieuwjaarsconcours in Vragender reed Maikel zijn eerste wedstrijd in het 1.40 springen en won direct de vierde prijs.

Maikel en zijn paard Ellwood (v. Celano) noteerden twee nulrondes op de mooie wedstrijd in Vragender en mocht daarmee gelijk die vierde prijs mee naar huis nemen. Van harte proficiat Maikel! Ook de andere springruiters van Zelhem doen dit indoorseizoen goede zaken. In het selectieklassement voor kring de Oude IJssel staat Fleur van Haren momenteel tweede in de klasse B met Kayla. In de klasse M voert Anouk Arendsen het selectieklassement aan met Heidy mz. Op 19 januari wordt de laatste selectiewedstrijd verreden en is bekend wie er naar de Gelderse indoorkampioenschappen mogen.