In juni organiseerde rijvereniging en ponyclub Zelhem een spring- en een dressuurclinic voor de eigen leden. Na weken zonder groepslessen zijn we inmiddels weer volop aan het lessen, en hoe leuk is het dan om voor de komende zomer nog extra tips van ervaren topinstructeurs te krijgen!

De springruiters mochten begin juni komen lessen bij Steven Veldhuis in Haaksbergen. Een week later nam Rosalinde Heck de dressuurlessen op zich op ons eigen clubterrein. Steven en Rosalinde: hartelijk dank voor jullie enthousiaste inzet en fijne en leerzame tips!
Ook onze dank aan fotografen/ponyclubleden Eva Maatkamp en Loes en Jits Hendriksen voor het maken van mooie foto’s van de lessen. Deze kun je bekijken op onze facebookpagina.