Concoursen

Ieder jaar organiseren wij twee dressuur outdoorconcoursen voor zowel pony’s als paarden. De dressuurproeven worden verreden in een wedstrijdring van 20 bij 40 meter. Tevens is er gelegenheid om in een aparte, ruime rijbak (70 x 30 meter) los te rijden. Aangrenzend aan het los rij terrein en de wedstrijdring ligt de parkeerplaats welke beschikt over voldoende ruimte voor auto’s en trailers. Er mag helaas niet gelongeerd worden.

Het is mogelijk om 2 proeven te rijden per concours. We beschikken over een 20 x 60 m wedstrijdring waardoor we ook Z ruiters kunnen plaatsen. We heten iedereen van harte welkom op Rijvereniging en Ponyclub Zelhem.

Aanmelden voor onze concoursen kan via MijnKNHS. Onze concoursen vinden in mei en september plaats.

Heb je een prijs tijdens één van de door ons georganiseerde concoursen gewonnen? Gefeliciteerd! Haal je prijs wel op de wedstrijddag zelf op, want anders vervalt de prijs.

Startgeld

Betalen van het startgeld gebeurt op de wedstrijddag zelf contant bij het secretariaat. In MijnKNHS staan de prijzen per proef weergegeven. Als lid van onze vereniging geniet je echter van ledenvoordeel. Deze korting wordt gewoon doorberekend bij het voldoen van het startgeld op de wedstrijddag zelf.

Meiconcours 2020 helaas afgelast

De KNHS-dressuurwedstrijd in mei op het verenigingsterrein van RV en PC Zelhem is afgelast in verband met de landelijke maatregelen rondom het coronavirus. Lees meer...

Belangrijk bij inschrijving!

Alleen online inschrijven vanaf 1 maart 2020 via MijnKNHS.nl, daarna per mail via psvzelhem@gmail.com. Wees op tijd met opgeven want vol = vol.

Voor de ponyruiters die selectie willen rijden: vink bij de inschrijving het oneven proefnummer (is selectieproef) aan.

Deelnemers kunnen zich opgeven voor 2 proeven. De organisatie behoudt zich het recht voor om vanwege organisatorische redenen (bijv. zeer grote deelname bij de selectie) de combinaties 1 proef te laten verrijden.