Concoursen

Ieder jaar organiseren wij in mei en september een outdoor-dressuurconcours voor zowel pony’s als paarden. Aanmelden voor onze concoursen kan online via MijnKNHS, na de sluitingsdatum kunnen wijzingen doorgegeven worden per mail via psvzelhem@gmail.com.

Wees op tijd met opgeven want vol = vol.

De dressuurproeven worden verreden in een wedstrijdring van 20x40 of 20x60 meter. Het is mogelijk om twee proeven te rijden per concours.* Tevens is er gelegenheid om in een aparte, ruime rijbak (70 x 30 meter) los te rijden. Aangrenzend aan het losrijterrein en de wedstrijdring ligt de parkeerplaats welke beschikt over voldoende ruimte voor auto’s en trailers.

Longeren is op ons terrein niet toegestaan.

Heb je een prijs tijdens één van de door ons georganiseerde concoursen gewonnen? Gefeliciteerd! Haal je prijs wel op de wedstrijddag zelf op, want anders vervalt de prijs.

We hopen je terug te zien op een van onze concoursen!

* De organisatie behoudt zich het recht voor om vanwege organisatorische redenen (bijv. zeer grote deelname bij de selectie) de combinaties één proef te laten verrijden.

Startgeld

In MijnKNHS worden de prijzen per proef vermeld. Het startgeld kan voorafgaand aan de wedstrijddag per bank worden overgemaakt ook is het mogelijk om op de wedstrijddag zelf het startgeld per pin of contant te voldoen bij het secretariaat.

Vrijwilligers

De dressuurwedstrijden zijn een belangrijke bron van inkomsten van de club. Van onze rijdende leden wordt daarom verwacht dat zij twee keer per jaar een dagdeel helpen bij het concours. Hierbij kan er gedacht worden aan functies als:

• Ringmeester
  • Schrijver (bij de jury in de auto)
  • Cateringmedewerker
  • Parkeerbeheerder

Mocht je geen lid zijn van onze vereniging maar wel willen helpen met een van onze concoursen ben je van harte welkom! Je kunt contact opnemen per mail via penningmeester@rijverenigingzelhem.nl of via een van de bestuursleden.