Ponyclub

Ponyclub Zelhem is een ponyrijvereniging die tot doel heeft om kinderen tussen de 6 en 18 jaar vertrouwd te maken met de ruitersport. Zij stimuleert de deelname van zowel beginnende als gevorderde ruiters aan de wedstrijdsport. De vereniging heeft een grote mate van betrokkenheid tussen de leden onderling en daar zijn we erg trots op!

Moet ik een eigen pony hebben?

Ja en nee, we zijn geen manege dus je moet wel zelf voor een pony zorgen. Je hoeft niet zelf de eigenaar te zijn, je mag dus ook met een leen- of verzorgpony naar onze ponyclub komen.

Groepsles

De lessen van de jeugdleden worden op woensdagavond verzorgd door Erik Brouwer. Op vrijdagavond wordt er door Ymke Bulten les gegeven. We vinden afwisseling in de training belangrijk en bieden daarom dressuur- en springlessen aan. Kijk hier voor de lesmogelijkheden.

Activiteiten

• Wekelijks (en in de zomervakantie zelfs twee keer per week) lessen door onze vaste gediplomeerde instructeurs in zowel dressuur als springen.
• Organiseren van groepsbuitenritten, samen met Rijvereniging Zelhem
• Organiseren van ponykampen en spelletjesdagen
• Geven van demonstraties
• Houden van een gezellig Sinterklaasfeest
• Organiseren van een jaarlijks concours hippique, samen met Rijvereniging Zelhem

Eerst komen kijken?

Dat kan, je mag zelfs drie keer vrijblijvend en helemaal gratis met de lessen meedoen. Klik hier om je aan te melden voor een proefles!