Sponsormogelijkheden

RV & PC Zelhem is er voor iedereen die, net als wij, de paardensport een warm hart toe dragen. Wij bieden onze leden een enorme range aan mogelijkheden; van buitenritten tot wedstrijden en van spelletjesdagen tot gezellige borrels. Daarnaast vinden wij het enorm belangrijk dat er aandacht aan de accommodatie wordt besteed zodat de leden deze zo optimaal mogelijk kunnen gebruiken. Om dit mogelijk te maken werken wij samen met sponsoren. Zij versterken namelijk de paardensport. Zij leveren niet alleen een bijdrage in geld, maar ook aan de ontwikkeling van de rijvereniging. Samen zijn we in staat om ontwikkelingen op gebied van accommodatie, instructie en de gehele sportontwikkeling te realiseren. Mede door hen organiseren we inmiddels twee keer per jaar onze eigen concoursen met selectie voor pony's en zijn we bezig met het uitbreiden van ons terrein.

Een sponsoring werkt natuurlijk twee kanten op. Wij hebben een goede rijvereniging met veel leden en de sponsoren hebben een goede zichtbaarheid voor groot publiek bij een zeer actieve vereniging. De verschillende zichtbaarheden zetten we hieronder voor je op een rij:

Zilveren Sponsor

Naam + link op website naar eigen website van sponsor
Logo van sponsor wordt getoond op scherm tijdens concoursen
Naam van sponsor wordt getoond op facebook tijdens het concours
Dit pakket loopt jaarlijks automatisch door

Gouden Sponsor

Reclame bord van sponsor op ons terrein (bord zelf aan te leveren)
Logo + link van sponsor op website
Logo van sponsor wordt getoond op scherm tijdens concoursen
Logo van sponsor wordt getoond op facebook – voor en tijdens concoursen
Dit pakket loopt jaarlijks automatisch door

Bronzen Sponsor

Naam of logo van sponsor wordt getoond op scherm tijdens concours
Naam van sponsor wordt getoond op facebook vóór het concours plaatsvindt

Interesse?

Neem voor meer informatie contact op met Johan Schuttert via telefoonnummer 06 53 52 15 93 of download direct de sponsorovereenkomst en mail deze ingevuld naar j.schuttert3@kpnplanet.nl.