Accommodatie

Het terrein van Rijvereniging en Ponyclub Zelhem kun je vinden aan de Stikkenweg 70 te Zelhem – ook wel aan de Pluimersdijk, achter het voetbalveld van Zelos. Het terrein bestaat uit een hoofdterrein en een springbak.

In het outdoorseizoen (april tot en met oktober) vinden de lessen plaats op ons eigen verenigingsterrein. We beschikken over een grote dressuurbaan van 70 x 22 meter en een springbak van 70 x 35 meter. Beide hebben een topkwaliteit bodem met polyvlokken en een veilige houten omheining. Op het naastgelegen stuk grasveld is er ruim voldoende parkeergelegenheid voor auto’s en trailers.

In de kantine wordt voor de begeleiders en bezoekers koffie en thee geschonken. Op concoursen is er de mogelijkheid om iets warms te bestellen zoals friet, broodje hamburger/frikandel of kroket. Daarnaast worden er ook gewone broodjes ham/kaas geserveerd of zakjes chips en koeken. Je kunt plaatsnemen op het terras waar tafels, stoelen en een tribune klaar staan. Vanaf de tribune heb je goed uitzicht over de dressuurbaan en springbak.

In de winter vinden de lessen plaats in een binnenmanege in de buurt. Bij 'lessen' tref je de desbetreffende binnenmanege aan.

Verenigingsterrein (navigatie-adres):

Stikkenweg 70, 7021 BN Zelhem

Postadres/Administratie:

Hummeloseweg 49, 7021 KM Zelhem

Telefoon

Telefoon: 06-53 52 15 93
(Johan Schuttert - Voorzitter)

contact@rijverenigingzelhem.nl

Ben je lid van de vereniging?

Dan mag je, buiten lestijden om, altijd gebruik maken van de bak! Helaas is longeren niet toegestaan. Mocht je dit wel willen doen: gebruik dan het grasveld waar je ook de trailer en auto parkeert. Zelfs in de avonduren is het mogelijk om te rijden in de 'springbak' die is voorzien van verlichting die je zelf aan en uit kan zetten.