Het terrein van Rijvereniging en Ponyclub Zelhem kun je vinden aan de Stikkenweg 70 te Zelhem – ook wel aan de Pluimersdijk, achter het voetbalveld van Zelos. Het terrein bestaat uit een hoofdterrein en een springbak.

In het outdoorseizoen (april tot en met oktober) vinden de lessen plaats op ons eigen verenigingsterrein. We beschikken over een grote dressuurbaan van 70 x 22m en een springbak  van 70 x 35m. Beide hebben een topkwaliteit bodem met polyvlokken en een veilige houten omheining. Op het naastgelegen stuk grasveld is er ruim voldoende parkeergelegenheid voor auto’s en trailers.

In de kantine wordt voor de begeleiders en bezoekers koffie en thee geschonken. Op concoursen is er de mogelijkheid om iets warms te bestellen zoals friet, broodje hamburger/frikandel of kroket. Daarnaast worden er ook gewone broodjes ham/kaas geserveerd of zakjes chips en koeken. Je kunt plaatsnemen op het terras waar tafels, stoelen en een tribune klaar staan. Vanaf de tribune heb je goed uitzicht over de dressuurbaan.

In de winter vinden de lessen plaats in een binnenmanege in de buurt. Hieronder vind je een actueel overzicht van de indoor en outdoor lessen.

Indoor

DagLesTijdInstructieLocatie