Rijvereniging

Rijvereniging Zelhem e.o. is opgericht op 10 oktober 1946 en bestaat dus al meer dan 75 jaar! Op 1 januari 2010 fuseerde Rijvereniging Zelhem met Ponyclub Zelhem tot één grote vereniging. De vereniging stelt zich als doel: het beoefenen van de paardensport in het algemeen en de wedstrijdsport in het bijzonder.

De dressuurlessen voor de rijvereniging worden op maandagavond gegeven door Erik Brouwer en op vrijdagavond door Ymke Bulten. Op dinsdagavond wordt de springles door Han Aalderinks verzorgd.

Hier vind je het volledige les overzicht.

Activiteiten

Naast de lessen organiseert Rijvereniging Zelhem diverse activiteiten voor de leden, zoals onderlinge wedstrijden, buitenritten en clinics.

Rijvereniging en Ponyclub Zelhem en Omstreken is aangesloten bij de KNHS en maakt deel uit van Kring de Oude IJssel.