Lessen

Onze lessen vinden plaats op ons eigen verenigingsterrein. Omdat we beschikken over een goede bodem en verlichting kunnen de lessen zelfs in winter op eigen terrein gereden worden. Hieronder vind je een actueel overzicht van de lessen.

Maandag

Erik Brouwer
Ymke Bulten

Sproeischema

Om de bodemkwaliteit van onze bakken goed te houden wordt er regelmatig gesproeid. Let op dat de sproeiers, behalve in nood situaties, niet uitgezet mogen worden!

Elke werkdag

Bak

Dressuurbaan

Springbaan

Bak niet beschikbaar

Sinds 2022 beschikken wij over 2 grote rijbanen. Om de kwaliteit van de banen goed te houden worden de banen op gezette tijden gesproeid. Daarnaast zijn er andere verenigingen of activiteiten die gebruik maken van onze faciliteiten. Tijdens deze activiteiten zijn één of beide banen gesloten voor vrij rijden. Hieronder worden deze momenten bij gehouden.

Iedere vrijdag

Bak

Dressuurbaan

Bronckhorster Ruitervrienden les

Wil je lessen gaan volgen? Meld je aan voor 3 gratis proeflessen!

Stuur een e-mail naar contact@rijverenigingzelhem.nl. Geef daarbij aan of je bij de paarden of de pony's proeflessen wilt rijden. In overleg met jou spreken we dan af wanneer je je proeflessen kunt rijden.