Naast de bestaande dressuurles voor paarden op maandag zijn we enkele weken geleden begonnen met een dressuurles voor paarden op de vrijdagavond.

De les op vrijdag is ideaal voor mensen die doordeweeks verhinderd zijn door bijvoorbeeld werk, studie of hobby’s van andere gezinsleden. Op deze manier kun je je weekend goed beginnen met een fijne dressuurles!

De les voor paarden wordt op ons verenigingsterrein gegeven door gediplomeerd instructrice Ymke Bulten en is van 19.00-20.00 uur. Voorafgaand aan deze les is er van 18.00-19.00 uur een dressuurles voor ponycombinaties.

Benieuwd naar deze nieuwe les of een van onze andere lessen? Kom gerust eens kijken of rijdt geheel vrijblijvend enkele gratis proeflessen mee! Bekijk hier het complete overzicht van lesdagen en -tijden.