Op zondag 14 maart hadden we onze tweede onderlinge proevendag voor leden t/m 26 jaar. Enkele leden kwamen vooraf met het idee om ook de allerjongste ruitertjes de kans te bieden een onderling Bixie-proefje te rijden. Nadat alle ‘groten’ hun proef hadden gereden mochten de Bixie-ruiters dus hun beste beentje voorzetten voor de enthousiaste jury.

De concentratie en later de grote glimlach op de gezichten van de jonge deelnemers was onbetaalbaar! Aan de betrokken leden, dank voor het helpen organiseren!

Wil jouw zoon of dochter ook op een ongedwongen en leuke manier beter leren ponyrijden? Ponyclub Zelhem e.o. heeft gezellige en leerzame dressuur- en springlessen op woensdag- en vrijdagavond door gediplomeerde instructeurs. De jongste ruiters lessen op vrijdagavond en er zijn nog een paar plekjes vrij. Informeer naar de mogelijkheden voor een proefles!