De KNHS-dressuurwedstrijd in mei op het verenigingsterrein van RV en PC Zelhem is afgelast in verband met de landelijke maatregelen rondom het coronavirus. Het terrein was tot voor kort ook gesloten voor verenigingslessen, maar vanaf deze week mogen we weer starten met de lessen voor leden t/m 18 jaar.

Geen concours

Het driedaagse meiconcours zou plaatsvinden op 8, 9 en 10 mei en was opengesteld voor zowel paarden- als ponycombinaties. Het is natuurlijk jammer, maar ieders gezondheid gaat altijd voor. We richten ons als vereniging nu op september, de maand waarin we ook elk jaar een dressuurwedstrijd organiseren.

Lessen voor jeugdleden weer hervat
Een mooie opsteker is wel dat vanaf 29 april de lessen voor jeugdleden tot en met 18 jaar weer mogen worden hervat. We houden ons tijdens de lessen aan de strikte regels die het RIVM hiervoor opgesteld heeft. De leden worden hierover per e-mail geïnformeerd, ook als er nieuwe ontwikkelingen zijn. We hopen dat we weer snel volledig open kunnen voor alle leden!