Het was voor ons allemaal een voorjaar dat we heel anders hadden voorgesteld. Ieders gezondheid kwam op 1, dus even geen lessen, onderlinge wedstrijden, clubactiviteiten en ook geen driedaags dressuurconcours op ons verenigingsterrein.
Juist nu willen we onze vaste sponsors daarom nog maar eens in the picture zetten!! Mede dankzij hun steun kunnen wij inmiddels weer lessen en activiteiten voor de leden organiseren. Bovendien kunnen we vooruitkijken naar wat er dit jaar nog meer mogelijk is, bijvoorbeeld ons dressuurconcours in september.
Ook maken onze sponsors goed terreinonderhoud bij onze vereniging mogelijk. Dit onderhoud moest ook de afgelopen maanden gewoon doorgaan, zodat we nu weer veilig en met plezier kunnen paard/ponyrijden. Daarom zeggen wij aan alle sponsors: heel veel dank! We hopen er samen nog een mooie (en gezonde!) zomer van te maken!