Vanwege de coronamaatregelen kon onze onderlinge voorjaarswedstrijd in april niet doorgaan. Maar wat in het vat zit verzuurt niet, en toen we als vereniging weer ‘los’ mochten deden we dat ook. Op zondag 5 juli organiseerden we onze eerste coronaproof onderlinge wedstrijd van dit jaar. Een mooie dag met veel deelname!

Omdat er veel leden wekenlang niet op wedstrijd waren geweest, maakten we van het dressuuronderdeel een meetmoment. Behaalde winstpunten konden op deze manier toch meetellen voor de klasse waarin wedstrijdrijdende leden uitkomen. Maar ook (en juist!) voor de onervaren combinaties was de onderlinge wedstrijd een mooi moment om eens te proeven aan het wedstrijdrijden.

’s Middags konden de leden meedoen aan het springen, waarbij ze twee manches konden rijden. Iedereen ging tevreden en mét prijs huiswaarts. Een leuke gezamenlijke start van de komende wedstrijdzomer!