Op zondag 28 februari organiseerde RV en PC Zelhem een ‘onderlinge proevendag’. Vanaf het moment dat de KNHS een week eerder groen licht gaf voor het organiseren van onderlinge activiteiten t/m 17 jaar, waarbij wél winstpunten toegekend mogen worden, besloten we dit direct mogelijk te maken voor onze jeugdleden. En wat leuk dat er op 28 februari zoveel animo was om weer eens voor ‘het echie’ te mogen rijden! Want ook al waren de coronamaatregelen voor deze activiteit zeer streng en was dit geen echte wedstrijd, de jury was wél echt en de behaalde punten ook!

Sommige deelnemers waren dan ook best even zenuwachtig (invlechten en de witte rijbroek aan was alweer een heel tijdje geleden!), maar de ruiters hadden het gevoel tussen de hekjes toch weer heel snel te pakken. Veel dank aan de jury en aan onze (bestuurs)leden die deze dag op welke manier dan ook veilig mogelijk maakten. We noemen hierbij nog extra de mensen die het hele jaar door zoveel aandacht besteden aan de kwaliteit van de rijbodem op ons terrein. Dit maakte het binnen alle coronamaatregelen mogelijk dat we vrijwel de hele winter door ‘gewoon’ buiten konden lessen. En daar plukten de deelnemers deze zondag absoluut de vruchten van!

Onderlinge proevendagen op 14 en 28 maart
Onze volgende onderlinge proevendagen zijn op zondag 14 maart en zondag 28 maart, vooralsnog voor ruiters t/m 26 jaar. De proevendagen zijn alleen toegankelijk voor leden van de eigen vereniging. Benieuwd naar onze lidmaatschappen? Kijk dan onder het kopje ‘Lid worden’

Bekijk een kleine foto-impressie van de proevendag op Facebook.com/rijverenigingzelhem