Op vrijdag 13 september hebben we flink gewerkt om ons terrein op tijd klaar te krijgen voor het najaarsconcours welke op 14 t/m 15 september heeft plaatsgevonden. Er is één ring uitgezet in onze dressuurbaan, de losrijbak werd klaargemaakt en het verdere terrein werd mooi aangekleed zodat de ruiters op en top konden rijden.

Zaterdag 14 september begon met de Z-ruiters. Omdat onze bak groot genoeg is, konden we ook deze ruiters een plek geven om hun proef te rijden. Daarna ging het door met paarden klasse B, L en M. We hebben weer erg geluk gehad met het weer; een lekker zonnetje deed iedereen goed!

Op de zondag konden de pony’s starten, vanaf B tot en met de klasse Z. Het was een sportieve dag met nogmaals mooi weer! In de kantine was er dit jaar ook weer de mogelijkheid om iets lekkers te eten te krijgen. Zo was er friet te koop maar ook gezonde broodjes! Daarnaast kon men in de kantine terecht om de gewonnen prijs op te halen. Dit jaar zijn we weer goed verwend met allemaal cadeautjes van onze sponsoren om weg te geven.

Maar zonder onze vrijwilligers konden we ook dit concours natuurlijk niet realiseren. Ieder jaar hebben we deze vrijwilligers hard nodig voor het opbouwen, als schrijver bij de jury’s, om bardienst te draaien, als parkeerwacht en vele andere klusjes. Iedereen die geholpen heeft, nogmaals hartelijk bedankt!