Veel kringkampioenen bij RV en PC Zelhem!

Leden van RV en PC Zelhem hebben supergoed gepresteerd tijdens de selectiewedstrijden van kring De Oude IJssel dit indoorseizoen. Bij het springen voor paarden werden twee leden kringkampioen: Maikel Schennink in de klasse Z/ZZ-springen met Ellwood en Maarten Schuttert met Irango Blue NJ in de klasse L-springen. Bij het ponyspringen won Loes Hendriksen met Miss Ellie het L-klassement en werd daarmee kringkampioen. Natasja Schiphorst werd met haar beide paarden Haibibi (L2) en Faithfull (M1) in de dressuur bij de paarden. Bovendien werd ponyamazone Eva Maatkamp werd in de dressuur ook nog knap kringkampioen in de altijd sterkbezette klasse B cat DE.

Naast deze kringkampioenen werden er ook andere startplekken door meerdere leden veroverd. Maikel Schennink mag naar Ellwood ook starten op de Gelderse indoorkampioenschappen in de klasse M, met zijn paard Garfield-hn. Anouk Arendsen veroverde met Heidy mz een startplek in de klasse L-springen en Jesse Brouwer mag in de klasse B aan de start verschijnen met GHP Zidane. Bij het ponyspringen mogen Indy van Dijk (2e) met Gallant’s Dynamite en Lieve Hollestelle met Komodo van Orchid’s starten in de klasse B cat DE.

Celine Berendsen

Ook startplaatsen bij dressuur
In de dressuur voor paarden mag Celine Berendsen afreizen naar de Gelderse indoorkampioenschappen met Fyloma in de klasse L1. Nikita Raijmaker zal met Emotion uitkomen in de klasse Z2. Voor de ponykampioenschappen staat Carmen Jansen tweede reserve met Sjakie in de klasse M1.

Kringkampioenen van harte proficiat met deze mooie prestatie en we wensen jullie veel succes op de kampioenschappen! Deze worden verreden vanaf 18 januari t/m 9 februari op diverse locaties in Gelderland. Bekijk info, startlijsten en uitslagen op www.knhsregiogelderland.nl.