Dressuurweekend in volle gang

Het dressuurweekend van 10, 11 en 12 mei is in volle gang. Tot nu toe mochten we rekenen op mooi weer en super rij-omstandigheden.

Op vrijdag 10 mei werd het driedaags dressuurweekend gestart met rubrieken voor paarden, vanaf de beginnersklasse BB tot aan de hogere dressuur in de klassen Z1, Z2 en ZZ-licht.

Ruim baan voor ponyruiters
Op zaterdag én zondag wordt ruim baan gemaakt voor de ponyruiters en -amazones uit de regio. Zij strijden in Zelhem namelijk niet alleen voor de prijzen, maar ook voor een startplek op de Gelderse kampioenschappen in augustus 2019. De dressuurwedstrijd in Zelhem geldt namelijk als een van de selectiewedstrijden voor die kampioenschappen. De beste deelnemers aan de Gelderse kampioenschappen stromen uiteindelijk door naar de Nederlandse kampioenschappen. Ook op zaterdag (klassen BB, B en M) en zondag (klassen L en topklasse Z) wordt gestart vanaf 9.00 uur ’s morgens tot aan het begin van de avond.

Sponsoren bedankt!
RV en PC Zelhem zet graag ook hier nog even de sponsoren voor ons concours in the picture. Mede dankzij hen is het voor ons mogelijk om dit concours te organiseren, en door het jaar heen ook activiteiten te organiseren en het terrein te onderhouden. Sponsoren, heel hartelijk dank voor uw bijdrage!

Kijk voor alle info over dit concourweekend op de pagina ‘Concours’ op deze site.