Rijvereniging en Ponyclub Zelhem en omstreken concours (16)

Concours 8 en 9 september 2018

Op 8 en 9 september 2018 organiseert RV en PC Zelhem weer een Concours rijvereniging en ponyclub Zelhem 2018outdoorconcours, wederom op het eigen verenigingsterrein aan de Pluimersdijk in Zelhem (navigatie-adres: Stikkenweg 70, 7021 BN Zelhem). Het vraagprogramma is hier (https://www.mijnknhs.nl/Game/W024458?expandHeader=True) te bekijken. Hier kun je je  gelijk online inschrijven. Let op: de wedstrijd is VOL! Inmiddels hanteren we een wachtlijst voor de paarden. Ponyruiters kunnen zich nog aanmelden.

Voorlopig dagprogramma:

Zaterdag 8 september:

– Dressuur BB t/m Z2-dressuur paarden, 2 proeven

Zondag 9 september:

– BB t/m Z2-dressuur pony’s, 2 proeven

Belangrijk bij inschrijving!
– Alleen online inschrijven via MijnKNHS.nl t/m 1 september 2018 (let op: wedstrijd zit inmiddels VOL!).
– Deelnemers kunnen opgeven voor twee proeven. De organisatie behoudt zich het recht voor om vanwege organisatorische redenen (bijv. zeer grote deelname) de combinaties 1 proef te laten verrijden.
– Beide proeven worden verreden in een ruime, goed omheinde piste met zandbodem (1 ring). Het losrijden vindt plaats in de naastgelegen ruime, goed omheinde losrijpiste met zandbodem.

Onze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren:

Agradi.nl Webshop
Select