Rijvereniging en Ponyclub Zelhem en omstreken concours (16)

Concours 10, 11 en 12 mei 2019

Op 10, 11 en 12 mei 2019 organiseert RV en PC Zelhem weer een Concours rijvereniging en ponyclub Zelhem 2018outdoor dressuurwedstrijd, wederom op het eigen verenigingsterrein aan de Pluimersdijk in Zelhem (navigatie-adres: Stikkenweg 70, 7021 BN Zelhem). De wedstrijd geldt tevens als selectiewedstrijd van kring de Oude IJssel voor PONY’S. Het vraagprogramma is hier te downloaden of te bekijken op MijnKNHS.nl, waar je je ook kan inschrijven.

Voorlopig dagprogramma:

Vrijdag 10 mei:

– Dressuur BB t/m ZZ-licht-dressuur paarden, 2 proeven

Zaterdag 11 mei:

– BB, B, M1 en M2-dressuur pony’s, 2 proeven (selectie)

Zondag 12 mei:

– L1, L2, Z1 en Z2-dressuur pony’s, 2 proeven (selectie)

Belangrijk bij inschrijving!
– Alleen online inschrijven vanaf 1 maart 2019 via MijnKNHS.nl t/m 1 mei 2019, daarna per mail via psvzelhem@gmail.com. Wees op tijd met opgeven want vol = vol.
– Voor de ponyruiters die selectie willen rijden: vink bij de inschrijving het oneven proefnummer (is selectieproef) aan.
– Deelnemers kunnen zich opgeven voor 2 proeven. De organisatie behoudt zich het recht voor om vanwege organisatorische redenen (bijv. zeer grote deelname bij de selectie) de combinaties 1 proef te laten verrijden.
– Beide proeven worden verreden in een ruime, goed omheinde piste met zandbodem (1 ring). Het losrijden vindt plaats in de naastgelegen ruime, goede omheinde losrijpiste met zandbodem.

Onze dressuurwedstrijd van september 2018 werd mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren:

Agradi.nl Webshop
Select